15 definiții ale programelor CRM oferite de specialiști

15 definiții ale programelor CRM oferite de specialiști

Use-SDG-SFDC-Connect-Front-Office-Back-Office

Programele de tip CRM (Customer Relationship Management) devin o condiție aproape obligatorie pentru a păstra o relație fructuoasă între o companie și clienții săi. Marele specialist Peter Drucker anticipa importanța unui CRM încă din 1954, când definea scopul unui astfel de soft, cu mult înainte ca acesta să existe: „Scopul unui business este acela de a crea și de a păstra un client”.

Multe s-au schimbat de atunci, însă „destinația” de business nu. Iată mai jos o colecție de citate și definiții ale unui soft de CRM date de specialiștii în acest domeniu.

Astfel, un CRM este:

  1. O modalitate de a identifica, a obține și de a reține clienți. Cel mai mare avantaj pe care îl poate avea o companie. – Siebel
  2. Un model de business implementat, la nivel de companie, prin care se pot manageria interacțiunile cu clienții, consumatorii și prospectările de vânzare. – Wikipedia
  3. O strategie de business dezvoltată pentru a optimiza profitabilitatea, cifra de afaceri și satisfacția clienților prin organizarea companiei în jurul segmentelor de public, a comportamentului audiențelor și a relației dintre consumatori și furnizori. – Gartner
  4. O aplicație destinată automatizării vânzărilor și funcțiilor de marketing într-o organizație. – Microsoft
  5. O strategie de business făcută să înțeleagă, să anticipeze și să răspundă nevoilor clienților actuali și potențiali ai unei companii pentru a crește valoarea relației de business. – CRM Forecast
  6. O strategie folosită pentru a înțelege mai multe despre nevoile clienților și comportamentul acestora având ca scop dezvoltarea unei relații solide. – CIO
  7. Un termen folosit în industrii specifice pentru a defini metodologia, un soft sau capacitatea programelor online de a ajuta o companie să gestioneze într-un mod organizat relația cu clienții săi. – Marios Alexanduo
  8. Un model de business comprehensiv pentru a crește profitul prin punerea clientului pe primul loc. – Martin Walsh
  9. Credința că un client trebuie să se simtă ca un VIP atunci când comunică cu organizația pe care a ales-o pentru a-i folosi produsele sau serviciile. – Jennifer Carnie
  10. O filosofie de management potrivit căreia țelul unei companii poate fi cel mai ușor atins prin identificarea și satisfacerea nevoilor clienților, exprimate sau latente. – Dicționar de Business
  11. Un sistem computerizat folosit pentru a identifica, targeta și reține mixul potrivit de clienți de care are nevoie compania. – Dicționar de Business
  12. Un proces de business pentru înțelegerea, colectarea și managerierea tuturor informațiilor care circulă în procesul de business și care privesc clientul. Scopul unui CRM este acela de a înlesni comunicarea cu toți clienții unei companii. – James Wong
  13. Procesele, software-ul și sistemele care ajută o organizație să își gestioneze relația cu prospecțiunile, clienții, canalele de distribuție, call center-ul și furnizorii. – Complete CRM Solutions
  14. Puterea de a fi în control în ceea ce privește relațiile de business, definirea lor și modificarea direcției în funcție de cerințele de business. – Bluesoft
  15. O combinație între software și un proces personalizat de business care ajută companiile să câștige un avantaj important în vânzări, marketing sau serviciul de relații cu clienții. – Mondo CRM.

 

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

A blog about Wordpress design, development , Software and inspiration http://themesharebd.blogspot.com