18 statistici care te interesează despre softurile CRM

18 statistici care te interesează despre softurile CRM

După ce, în ultimii ani, din ce în ce mai multe companii au decis să apeleze la sisteme digitale de gestionare a informației, acum aproape că s-a ajuns la punctul în care aceste aplicații profesionale sau devenit vitale în optimizarea afacerilor, fie că vorbim despre fluxul de lucru, gestionarea clienților sau aplicarea unui management orientat către rezultate.

Testează GRATUIT apisCRM și vezi dacă ți se potrivește

Iată 18 statistici impresionante care vorbesc de la sine despre importanța gestionării clienților unei companii cu ajutorul unui CRM.

 

  1. Potrivit unui studiu realizat de Gartner, piața aplicațiilor CRM va valora peste 36 de miliarde de dolari, la nivel global, până în 2017.
  2. 15% dintre organizații și-au înlocuit deja aplicațiile construite la nivel local, cu aplicații profesionale create de companii de profil pe care le folosesc în regim software-as-a-service (SaaS) și plătesc abonament lunar pentru utilizarea soft-ului. În același timp, 24% dintre companii au ales să meargă în paralel cu soluția construită in-house și soluțiile software achiziționate ca serviciu lunar.
  3. Conform unui studiu realizat de DiscoverOrg, doar 23,8% dintre participanții la studiu au răspuns că nu se utilizează nici un soft CRM în compania în care lucrează.
  4. Potrivit unui studiu la nivel global realizat de Nucleus Research, folosirea unui CRM întoarce companiei care îl folosește 5,60 de dolari pentru fiecare 1 dolar cheltuit.
  5. La nivel global, utilizarea softurilor CRM a crescut rapid în ultimii ani, de la 56% în 2012 până la 74% în 2013, conform unui studiu realizat de BuyerZone.
  6. Raportat la numărul de angajați, statisticile sunt extrem de interesante: 91% dintre companiile cu peste 11 angajați folosesc un sistem CRM. Potrivit BuyerZone, 50% dintre firmele cu mai puțin de 11 angajați folosesc un astfel de sistem
  7. 56,8% dintre angajații care au participat la un studiu realizat de Ovum au declarat că folosesc frecvent propriile echipamente digitale la locul de muncă pentru a fi conectați tot timpul la fluxul de lucru.
  8. Datele venite de la departamentele de vânzări ale firmelor arată că productivitatea crește în medie cu 15% atunci când se folosește un CRM – studiu Nucleus Research.
  9. 30% dintre cei care se ocupă de promovarea produselor spun că informațiile necentralizate sunt principalul motiv pentru care nu pot obține date relevante despre publicul căruia compania în care lucrează i se adresează.
  10. Potrivit Success Accelerators, între 25% și 60% dintre implementările de CRM nu au atins nivelul așteptărilor din companii în ultimii zece ani atât din cauza faptului că nu au fost folosite corect cât și din cauza faptului că multe companii nu au înțeles exact sistemul și au avut altfel de așteptări.
  11. Potrivit Nucleus Research, în 2012, 80% dintre companiile care foloseau un CRM nu apelau la acele funcționalități care produc Return of Investment (ROI) adica: integrarea la toate nivelurile companiei, puterea de extindere, precum și puterea de conectare între departamente, angajați, management etc.
  12. Conform unui studio MyCustomer, 36% dintre clienții companiilor au interacționat cu aceasta prin social media, în timp ce în 2011, procentul era de doar 19%.
  13. 52% dintre specialiștii de marketing spun că au identificat potențiali clienți prin Facebook în 2012, în timp ce 43% spun că au găsit clienți cu ajutorul LinkedIn – studiu MyCustomer
  14. 37% dintre companiile care sunt interesate de vânzări B2B apelează la rețele sociale atunci când caută să achiziționeze servicii sau produse – studio Wurlwind
  15. 63% dintre utilizatorii adulți de smartphone spun că folosesc telefoanele mobile pentru a naviga pe Internet – Pew Research
  16. 78% dintre subiecții intervievați de Help Scout au răspuns că au renunțat la o tranzacție sau la serviciile unei firme din cauza unui serviciu prost gestionat al relațiilor cu clienții
  17. Șansele de a vinde un produs sau un serviciu unui nou client sunt între 5% și 20%, în timp ce probabilitatea de a vinde un nou produs unui client deja existent este între 60% și 70% – studiu Help Scout
  18. 73% dintre companii nu au pus la punct niciun proces pentru valorificarea lead-urilor după o vânzare.

 

apisCRM, aplicatie CRM, soft CRM, statistici CRM

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

A blog about Wordpress design, development , Software and inspiration http://themesharebd.blogspot.com