Ce este un CRM?

Ce este un CRM?

HartSquareCRM-PeopleFirst-TechnologyLast-640x360

Termenul CRM se traduce prin Customer Relationship Management și este o aplicație care are rolul de a aduce nevoile clientului în prim plan. Odată înțelese, cerințele cumpărătorilor devin mai clare atât pentru departamentul de vânzări cât și pentru management, fapt care duce către strategii de vânzare și customer care potrivite publicului vizat, conducând astfel către o creștere a vânzărilor.

Testează GRATUIT apisCRM și vezi dacă ți se potrivește

Utilitatea unui CRM într-o organizație s-a dovedit deja a fi o decizie optimă de management. Tendința globală de adoptare a sistemelor software pentru managerierea sistemului de vânzare este tocmai o consecință a rezultatelor pozitive pe care aplicațiile de tip CRM le-au oferit.

Un sistem CRM vizează mai multe departamente si procese ale organizației printre care: marketing, vânzări, suport tehnic clienți, analiză de piață.

Procesele din interiorul firmei sunt optimizate în urma analizei situației actuale și se urmărește aplicarea unor modificări care sa conduca la îmbunătățirea procesului.

Aplicatiile CRM au un impact global într-o organizație. Este vorba despre o aliniere a întregii organizații la strategia de CRM.

Companiile care utilizează sisteme CRM beneficiează în urma optimizării în urmatoarele zone:

  • păstrarea și obținerea mai multor clienti, în consecință, o dezvoltare a companiei la nivel global.
  • creșterea și optimizarea absolută a ciclurilor de viață a clienților.
  • îmbunătățirea serviciilor oferite clienților prin personalizarea acestora.

apisCRM, ce este un CRM, CRM, Customer Relationship Management, de ce am nevoie de un CRM, definitie CRM, la ce floseste un CRM

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

A blog about Wordpress design, development , Software and inspiration http://themesharebd.blogspot.com