Cinci avantaje ale unui CRM pe care trebuie să le înțeleagă managementul

Cinci avantaje ale unui CRM pe care trebuie să le înțeleagă managementul

 

crm-640x360

Aplicațiile de tip CRM (Customer Relationship Management) sunt cunoscute la nivel global pentru capacitatea lor de a îmbunătăți relațiile cu clienții astfel încât să mărească șansele companiei de a obține un profit mai mare prin maximizarea vânzărilor.

Un CRM poate fi unul dintre cele mai mari avantaje ale unei firme în fața concurenței, dacă este folosit cum trebuie. Însă nu întotdeauna managerii generali înțeleg potențialul noilor tehnologii. Astfel, dacă ai un post de middle management și crezi că un astfel de program ar crește vânzările companiei, iată mai jos cinci argumente cu ajutorul cărora poți convinge managerul general să achiziționeze un CRM.

Testează GRATUIT apisCRM și vezi dacă ți se potrivește

 1. Sistemele CRM ajută firma să înțeleagă clientul

Un sistem CRM te ajută să centralizezi cu precizie toate datele pe care compania le cunoaște legate de fiecare client sau potențial client în parte. Odată adunate, toate aceste informații pot fi manevrate astfel încât programul să poată crea analize ale situației prezente cât și ale situației previzionate. Astfel, nu numai că vei putea să îți ții clienții mulțumiți și loiali, dar îți vei crește considerabil șansele ca aceștia să recomande produsele achiziționate și altor persoane. Potrivit unui studiu realizat de Nielsen, recomandarea este unul dintre cele mai eficiente modalități de a determina procesul de cumpărare.

2. Un CRM nu este doar un sistem, ci o filozofie de business

Deși mulți ar crede că un CRM este doar un program, dar datele de până acum arată că este vorba despre mult mai mult. Un CRM oferă afacerii tale cea mai bună metodă de a înțelege clientul produsului precum experiența acestuia cu firma dumneavoastră, începând cu reacția acestuia la campaniile de marketing, la serviciul de relații cu clienții precum și gradul de satisfacție pe care îl experimentează la achiziționarea produsului. Astfel, poți lua decizii extrem de bine informate pe baza datelor obținute prin CRM.

3. Un CRM îți va proteja datele vitale pe care le ai despre clienții tăi

Dacă firma ta nu folosește un sistem integrat de gestionare a datelor și se bazează doar pe vechile fișiere în Excel sau Word, atunci trebuie să știi că există mari șanse ca o parte dintre date să se piardă, „pe drum”, între transferurile de date. Mai mult, documentele în Excel sau Word pot deveni nefuncționale din cauza unui virus al calculatorului sau din alte motive tehnice. Astfel, te poți trezi oricând cu pierderi de date masive care ar duce la haos în firmă și la ratarea oportunităților de vânzare. De aceea, trebuie subliniat, un program CRM va stoca datele pe server, intern sau extern, și se vor face back-up-uri periodice, astfel încât datele introduse în aplicație sunt să fie în perfectă siguranță.

4. Acces la CRM de oriunde

Mobilitatea este un factor crucial în executarea cu succes a acțiunilor de vânzare. De aceea, faptul că un CRM poate fi accesat de oriunde, de pe tableta sau mobil reprezintă un avantaj vital. Păstrarea datelor „in cloud” a devenit o practică obișnuită pentru business-urile din SUA și Europa de Vest pentru că această strategie reduce până aproape de zero riscul de a pierde datele introduse.

Folosind tehnologia cloud, poți accesa datele de oriunde, în deplină siguranță, și le poți chiar actualiza în timp real. Specialiștii de la Nucleus au anunțat că, potrivit studiilor, mobilitatea aplicațiilor CRM poate crește productivitatea firmei cu până la 14%.

5. Aplicațiile CRM pot ajuta agenții de vânzări să identifice clienții potențiali

În plus față de accesul pe are un CRM ți-l oferă la datele clienților, un astfel de program îți permite să folosești informațiile colectate pentru analiză. Pe măsură ce baza de date a clienților se mărește, această funcționalitate devine din ce în ce mai importantă. Pe baza informațiilor poți construi campanii de marketing direct targetate în funcțiile de grupurile de potențiali clienți pe care i-ai înscris în CRM. Un studiu recent arată că 75% dintre clienți preferă ca firmele de la care au cumpărat produse sau servicii să le folosească datele personale pentru a le îmbunătăți experiența de cumpărare.

apisCRM, CRM business, Customer Relationship Management, program CRM, soft CRM

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

A blog about Wordpress design, development , Software and inspiration http://themesharebd.blogspot.com