Controlul echipei de vânzări cu un CRM

Controlul echipei de vânzări cu un CRM

keep the gears

Un program CRM (Customer Relationship Management) își demonstrează utilitatea nu numai în relația dintre companie și clienți, ci și în relația dintre maangement și departamentul de vânzări.

Cu ajutorul unui program CRM, managementul poate cunoaște, în timp real, totalul statusurilor de vânzare care sunt relevante pentru un timp dat. Mai jos, vă prezentăm câteva dintre momentele cheie când un program CRM se dovedește a fi crucial în bunul mers al business-ului.

Testează GRATUIT apisCRM și vezi dacă ți se potrivește

Atunci când pleacă un om din echipa de vânzări

În cazul în care un om din echipa de vânzări își dă demisia, absolut toate informațiile sale legate de clienți și potențiali clienți rămân în sistem. Astfel, o altă persosoană poate prelua postul cu cea mai mare ușurință, exact din punctul în care precedentul a lăsat situația.

Predicția vânzărilor

Utilizarea unui instrument de pipelline (forecast) al oportunităților de vânzare poate da managementului o imagine mai clară asupra situației în care se află, raportat la obiectivele propuse, dar reprezintă și un mod în care se poate implementa sistematizarea procesului de vânzare în sine. În acest mod, managementul poate interveni oricând în accelerarea proceselor de vanzare și în luarea unor decizii cu privire la oportunitățile de vânzare.

Feedback pentru situația negocierilor, chiar și atunci când agentul este pe teren

Un sistem CRM poate fi accesat de pe orice dipozitiv, inclusiv de pe cele mobile. Astfel, statusul negocierilor și situația clienților este transmisă în timp real de la agenții plecați pe teren către management sau conducerea departamentului.

Poți stabili performanța agenților și poți afla problemele departamentului cu doar câteva click-uri

Un CRM îți prezintă nu doar situația clienților, ci și a departementului de vânzări. Cu ajutorul programului se poate afla foarte ușor cine din echipă muncește cel mai mult, cine este cel mai eficient și cine reprezintă o problemă pentru evoluția business-ului.

control CRM echipa vanzari, CRM, Customer Relationship Management, management vanzari, program vanzari, soft CRM

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

A blog about Wordpress design, development , Software and inspiration http://themesharebd.blogspot.com