Patru greșeli care ocupă timp prețios într-o companie – dar care pot fi înlăturate cu un CRM

Patru greșeli care ocupă timp prețios într-o companie – dar care pot fi înlăturate cu un CRM

Companiile, de orice talie, nu sunt perfecte, pentru ca sunt conduse de oameni, iar oamenii sunt expuși tentațiilor de a greși și de a afecta cursul natural al unei firme aflate în continuă evoluție.

Pierderea informațiilor importante. – Adesea, o parte dintre informațiile despre clienți ajung să dispară o dată cu plecarea angajaților. Ba mai mult, dacă agenții de vânzări nu sunt chiar cele mai organizate persoane din companie, atunci riscul ca informațiile notate pe foi de hârtie răzlețe să se piardă devine unul real. Cu ajutorul unui soft CRM, nu numai că informațiile nu se mai pierd, ci devin accesibile tuturor departamentelor și managementului.

Angajații uită să ducă la bun sfârșit procedura de follow-up. Procedura de vânzare este un proces complex care se bazează în primul rând pe construirea unei relații. De aceea, este foarte important ca  agenții de vânzări să nu uite să comunice în mod constant cu clienții și să păstreze relația caldă. De aceea, un soft precum apisCRM vine în întâmpinarea acestei nevoi de relaționare cu planificator de evenimente, agendă telefonică, dosar de client și reminder pentru follow-up.

Potrivit studiilor în domeniu, automatizarea activității de vânzare până la optimizare aduce un plus al vânzărilor între 25% și 30%.

Stocurile excesive sau insuficiente. Atunci când procedura de vânzare nu este bine reglementată, există riscul ca stocurile să nu fie conforme cu volumul de comenzi. În acest sens, se pot pierde clienți atunci când matarialele sau produsele nu au fost bine previzionate, iar comenzile sunt lăsate în așteptare, iar de cealaltă parte, supra-aprovizionarea poate însemna o diminuare a profitului. De aceea, un soft CRM poate înregistra și previziona în mod corect nivelul stocurilor astfel încât să nu existe o pierdere în zona clienților și nici o pierdere a profitului.

Haos în business O bună disciplină la locul de muncă înseamnă o optimizare a resurselor interne. Un bun management bazat pe o disciplină coerentă de business este una dintre cele mai sigure căi către maximizarea vânzărilor și îmbunățirea imaginii companiei pe piață. Un soft CRM poate ajuta orice companie să își optimizeze fluxul de lucru și să elimine haosul corporatist fără însă a instaura o birocrație cronofagă.

 

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

A blog about Wordpress design, development , Software and inspiration http://themesharebd.blogspot.com